Zamawianie towaru w sklepie internetowym La Entrada jest bardzo proste i korzysta z najpowszechniejszych i najbardziej dogodnych form zamówień w sklepach internetowych. By zamówić interesujący Cię produkt wystarczy, że wejdziesz na jego podstronę, wybierzesz odpowiednią jego konfigurację oraz ilość zamawianych sztuk produktu i wybierzesz opcję „Dodaj do koszyka”. Towar zostanie dodany do koszyka, a przed Tobą pojawią się dwie opcje: kontynuowania zakupów oraz przejścia do kasy i finalizacji zamówienia. Masz do wyboru dwa sposoby dokonywania zakupów: zakupy niewymagające logowania, albo zakupy z logowaniem, dzięki któremu zyskujesz dostęp do dodatkowych opcji takich jak: historia zamówień oraz możliwość sprawdzenia, na jakim etapie jest złożone zamówienie. Po wprowadzeniu wszystkich niezbędnych danych (osobowe, adresowe, sposób dostawy oraz dane do płatności) następuje finalizacja. Po otrzymaniu informacji o płatności zamówienie zostaje realizowane.

Informacje dotyczące internetowego systemu rozstrzygania sporów na podstawie art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów):

Komisja Europejska zapewnia konsumentom możliwość rozstrzygania sporów w handlu internetowym zgodnie z art. 14 ust. 1 ODR (Internetowe rozstrzyganie sporów), na jednej z platform. Platforma (http://ec.europa.eu/consumers/odr) służy jako miejsce, gdzie konsumenci mogą próbować osiągnąć pozasądowe porozumienia w sporach wynikających z zakupów oraz umów na usługi w Internecie.