Produkty zakupione w naszym sklepie są dostarczane na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej DHL i UPS.

Standardowo kurierzy doręczają paczki z zakupami w godzinach 07:00 – 18:00. Każdy z Klientów ma prawo do otworzenia paczki oraz do sprawdzenia jej zawartości pod kątem zgodności z zamówieniem i stanu produktów w obecności kuriera. W przypadku pojawienia się uszkodzeń transportowych należy spisać protokół uszkodzeń i przekazać go kurierowi, a informację o tym fakcie przesłać do sklepu La Entrada pocztą elektroniczną na adres: onlinestore@laentrada.com.pl lub drogą pocztową na adres: La Entrada sp. z o.o. ul. Niedźwiedzia 36A 02-737 Warszawa. W przypadku uszkodzeń transportowych produkt odsyłany jest przez Klienta bezpłatnie. Termin realizacji zamówienia: Przy każdym z produktów dostępnych na naszej stronie podajemy informację o dostępności. Informacje podane na kartach produktów mają charakter informacyjny. Dokładamy wszelkich starań aby informacje o dostępności były jak najbardziej aktualne. Odbiór własny: Odbiór własny zamówionych produktów jest bezpłatny. Produkty można odebrać pod adresem: La Entrada sp. z o.o. ul. Niedźwiedzia 36A 02-737 Warszawa, La Mallorquina CH Janki ul. Mszczonowska 3 05-090 Janki, La Mallorquina CH Wroclavia ul. Sucha 1 50-086 Wrocław. W przypadku odbioru własnego w La Entrada możliwe formy płatności to przelew lub szybki przelew internetowy realizowane przez system bezpiecznych płatności Przelewy24.pl. W sklepach stacjonarnych La Mallorquina istnieje możliwość płatności gotówką lub akceptowaną kartą płatniczą.